Twoja firma w internecie - e-handelFirma 

E-handel-plusy i minusy

Obecnie działa bardzo dużo jednoosobowych firm, które trudnią się handlem internetowym. Tego typu działalność ma swoje liczne zalety. Taki drobny handel można prowadzić w zaciszu swojego domu a nawet mieszkania. Dzięki temu nie trzeba wydawać dużych kwot na wynajem sklepu czy straganu na targu. Sprzedawca może też dużo swobodniej dysponować swoim czasem.

W handlu stacjonarnym sklep musi być w określonych godzinach bezwzględnie otwarty. Tutaj można sobie pozwolić na niewielkie nieobecności ale jednocześnie zawsze trzeba starać się obsługiwać klientów w jak najkrótszym czasie.

E-handel czyli firma w internecie

Zaletą handlu internetowego jest stosunkowo łatwy i mało kosztowny start. Jeśli ktoś planuje handlować czymś drobnym na przykład opaskami na włosy dla małych dziewczynek czy etui na telefon na początek na towar wystarczy kilka tysięcy złotych. e-handel w dużej mierze ma charakter pracy zdalnej bo dużą część takiej pracy wykonujemy w domu. Przygotowujemy i wystawiamy aukcje, odpowiadamy na zapytania, sprawdzamy przelewy, adresujemy i pakujemy wysyłki. Również w Internecie szukamy nowych tańszych dostawców i tą drogą zamawiamy towar. Oczywiście czasami trzeba wyjść z domu, po to by nadać paczki, załatwić sprawy w biurze rachunkowym oraz kupić niektóre towary i potrzebne akcesoria stacjonarnie. Ta praca ma także swoje minusy. Bywa żmudna i nużąca. Trzeba nieustannie pozycjonować stronę sklepu i ciągle pilnować poczty. Klienci w handlu na odległość potrafią być tak samo uciążliwi jak klienci w tradycyjnym sklepie.

Polecane artykuły

One Thought to “E-handel-plusy i minusy”

  1. Kinnja9

    Bardzo dobrze napisane, widać zdrową równowagę

Skomentuj