Jak być dobrym klientem firmowym?Firma 

Jak być dobrym klientem firmowym?

Zwykle spotykamy poradniki na temat tego jak być dobrym sprzedającym. Dowiadujemy się z nich jak prawidłowo dbać o klientów i zaspokajać ich potrzeby. Tymczasem każdy przedsiębiorca powinien wiedzieć, że bycie dobrym klientem również jest ważne.

Chodzi o to aby budować sobie dobre kontakty z dostawcami bo to od nich w dużej mierze zależy ile ostatecznie przedsiębiorca zarobi na swojej działalności. Przedsiębiorcy bardzo często narzekają na swoich dostawców. Główne zarzuty to długie i drogie dostawy, niedokładne kompletowanie zamówień, braki, złe opisywanie towarów w sklepach internetowych.

Aby jednak być dobrze traktowanym przez dostawcę trzeba sobie na to zasłużyć. Jest sprawą oczywistą, że najlepiej traktuje się stałych klientów, którzy mają duże zamówienia. Jednym z grzechów głównych klientów jest niepłacenie w terminie.

Klient, który przesadnie targuje się co do ceny również nie jest mile widziany. Zdarzają się także klienci, którzy przesadzają z reklamacjami i kwestionują najmniejszy drobiazg, często zwracają towary.

Warto pamiętać, że klienta również obowiązuje uprzejmość. Gdy zbliżają się święta życzenia powinien złożyć także stały klient a nie tylko dostawca jako ten któremu bardziej zależy na zarobku.

Polecane artykuły

One Thought to “Jak być dobrym klientem firmowym?”

Skomentuj