Agencja PR Marketing 

Działania PR w procesie budowania marki

Marka to określona koncepcja, którą klienci od razu kojarzą z danym produktem lub usługą. Aby firma stała się rozpoznawalna i głęboko zakorzeniła się w świadomości odbiorców, należy zadbać o jej branding. Dzięki takim działaniom firma podkreśli swoją wartość, wyróżniając się wśród konkurencyjnej oferty. Jaką rolę odgrywa w tym wszystkim dział Public Relations?

Czytaj dalej...
Marketing lokalnej firmy Marketing 

Promocja lokalnej firmy w internecie i nie tylko

Lokalnie działające przedsiębiorstwo stawia głównie na klientów ze swojego najbliższego otoczenia. Nie oznacza to jednak, że takiej firmy nie trzeba promować – aby zaistniała ona w świadomości lokalnych odbiorców oraz miała szansę prężnie się rozwijać, konieczny jest wybór właściwych metod promocji. Jedną z najpopularniejszych są działania prowadzone w internecie, dzięki którym każda lokalna firma ma szansę na zwiększenie swojej rozpoznawalności. Internet nie jest jednak jedynym rozwiązaniem, które warto uwzględnić podczas planowania swoich działań marketingowych.

Czytaj dalej...
Wybór agencji reklamowej do współpracy Marketing 

Jak wybrać sprawdzoną agencję reklamową do stałej współpracy?

Posiadanie świetnego pomysłu na biznes lub rozwój firmy nie wystarczy, aby mówić o sukcesie. Do jego osiągnięcia niezbędne jest bowiem opracowanie odpowiedniej strategii oraz długofalowe planowanie i realizowanie działań, dzięki którym firma osiągnie swoje cele biznesowe. W tym wymagającym zadaniu pomoże nawiązanie współpracy ze sprawdzoną agencją reklamową, która wspiera swoich klientów w promowaniu ich firm. Czym kierować się przy jej wyborze?

Czytaj dalej...
Identyfikacja wizualna Marketing 

Identyfikacja wizualna – na czym polega i jakie korzyści oferuje?

Identyfikacja wizualna jest całościowym systemem, którym w toku swojej profesjonalnej działalności posługuje się marka. Jest to skuteczne oraz powszechnie stosowane narzędzie, które pozwala na nadanie firmie lub marce spójnego pod względem wizualnym wizerunku, wywróżenia jej na tle konkurencji oraz zwiększenia rozpoznawalności wśród klientów. Na czym polega budowanie identyfikacji wizualnej i dlaczego warto inwestować w ten proces?

Czytaj dalej...
Sukcesy i osobowości roku 2019 Marketing 

Statuetki Osobowości i Sukcesy 2019 rozdane!

30 marca w należącym do Grupy Arche luksusowym hotelu Pałac i Folwark Łochów pod Warszawą, odbyła się IX edycja Gali „Osobowości i Sukcesy Roku 2019”. Wręczono statuetki za wyjątkowe dokonania w dziedzinie twórczości, przedsiębiorczości oraz inicjatyw społecznych. Ten wyjątkowy wieczór prowadziły Kasia Motloch i Wiola Wrzesińska. Organizatorem i pomysłodawcą jest Mariusz Pujszo, wydawca magazynu „Osobowości i Sukcesy”.

Czytaj dalej...
Marketing 

Marketing 3.0 jako strategia biznesowa skazana na sukces

Marketing przeszedł długą drogę. Od marketingu szeptanego (w pozytywnym, przedinternetowym znaczeniu tego pojęcia), poprzez reklamę w tradycyjnych mediach, aż po platformy cyfrowe dzisiejszych czasów. Marketing nie zmienił jednak tylko formy, nośnika swojego przekazu, ale też zmienił swój… koszt. Wraz z cyfrową rewolucją na marketing stać teraz praktycznie każdego, wreszcie kampania reklamowa nie musi kosztować minimum dziesiątek tysięcy złotych.

Czytaj dalej...