Telefonia VoIP a praca zdalnaWiadomości 

Telefonia VoIP a praca zdalna

Praca zdalna w dzisiejszych czasach stała się bardzo popularna. Przedsiębiorcy szukają ciekawych rozwiązań, które pozwolą wykonywać pracę z domu. Okazuje się, że system VoIP umożliwia wykonywanie skutecznej sprzedaży, komunikację biurową i obsługę klientów. Jakie zalety ma taka opcja? Kiedy warto skorzystać z systemu? Czym się cechuje VoIP?

Telefonia VoIP a praca zdalna

W każdej firmie utrudniony kontakt telefoniczny może sprawić, że utracimy klientów. Dopiero po skorzystaniu z nowoczesnego systemu telekomunikacyjnego zauważymy, że do tej pory traciliśmy swój potencjał. Skuteczne i szybkie odbieranie telefonów jest na wagę złota, gdyż nabywca nie lubi czekać. Oczywiście warto zadbać też o efektowną informację zwrotną w sytuacji, gdy zakończyliśmy dzień w pracy. Poinformujmy klienta, że oddzwonimy i przyjęliśmy jego zgłoszenie. Zastosowanie takich narzędzi jak telefonia VoIP znacznie usprawni pracę przedsiębiorstwa i zwiększy jego skuteczność w relacji firma-klient. Na uznanie zasługują dodatkowe funkcje, jakie pozwalają przykładowo wyłapać nieobsłużone leady. Wirtualna centrala jest coraz chętniej stosowana przez przedsiębiorców.

Kolejkowanie połączeń i analityka przed połączeniem

Ważnymi funkcjami VoIP są aspekty związane z kolejkowaniem połączeń przychodzących. Informacja o tym, że należy poczekać, a połączenie nastąpi za kilka minut, jest wskazówką co do tego, że firma wykorzystuje moduł Automatic Call Distribution. ACD jest uruchamiany pod numerem telefonu, tak aby połączenia przydzielone pracownikom zostały rozdzielone adekwatnie do natężenia rozmów na infolinii. W tym przypadku liczyć można na stosowny podział pracy i szybkie rozładowanie ruchu. Analityka przed połączeniem wpływa na mierzenie konwersji telefonicznych i inwestowanie ich w kanały, jakie wywołują największą liczbę połączeń. Nie zapominajmy też o analityce po połączeniu, która pozwala odpowiedzieć na szereg pytań.

Integracja z CRM i przekierowania

Praca zdalna z systemem VoIP przebiegnie sprawnie i w oparciu o nowoczesne technologie. Dzięki funkcji przekierowania użytkownik zrozumie, że pracujemy 8 godzin dziennie.

VoIP oferuje kilka funkcji, jakie dotyczą:

  • przekierowań warunkowych,
  • komunikatów głosowych,
  • interaktywnego menu.

Nagrana informacja trafia do zespołu, a pracownik będzie mógł szybko w kolejnym dniu skontaktować się z klientem. Integracja z CRM jest niezwykle ważna z tego względu, że klient piszący wiadomość do firmy nie lubi zbyt długo czekać na odpowiedź. Dzwoniące osoby chcą od razu otrzymać informację zwrotną. Nieścisłościom zapobiega system CRM, który ma za zadanie integrować dane o komunikacji z każdego kanału.

Polecane artykuły

Skomentuj